A Oficina de Información Turística atendeu máis de 400 consultas durante o verán
As tres motivacións principais dos turistas á hora de escoller A Laracha como o seu destino son a natureza, a gastronomía e o surf.
As tres motivacións principais dos turistas á hora de escoller A Laracha como o seu destino son a natureza, a gastronomía e o surf.
Agora pode visitarse de martes a sábado tanto en horario matutino (10:00 a 13:45 h) como vespertino (15:30 a 18:30 h) e os domingos en horario de mañá.
Participaron no acto o alcalde, José Manuel López Varela, o tenente alcalde, José Ramón Martínez Barbeito, a presidenta da Federación de Salvamento e Socorrismo de Galicia, Nuria Rodríguez, e membros do equipo de salvamento e socorrismo da praia de Caión.
Celebrarase do venres 8 ao domingo 10 de xuño. Os establecementos que forman parte do programa (Café Bar Zarra, Restaurante O’Muíño, Restaurante Porta Caeli, Restaurante Parrillada Beiramar, Café Asteria e Furna Atlántica) ofrecerán ao público elaboracións realizadas con produtos do mar ao prezo de un euro.
Será actualizada a páxina web de turismo municipal para facela máis accesible adaptándoa ás necesidades dos usuarios que presenten algún tipo de discapacidade sensorial e colocaranse mesas interpretativas (paneis inclinados) e sinalización turística accesible con información en releve-braille.
A praia de Caión contará coa bandeira azul e repite recoñecemento de sendeiro azul o tramo do paseo marítimo entre a praza Eduardo Vila Fano e o Arroio Figueirido, desde agora baixo o nome Sendeiro de Saldoiro.
Os domingos 29 de abril, 13 de maio e 10 de xuño. A inscrición é gratuíta e debe formalizarse no Concello.
En horario de 11:00 a 15:00 horas. A entrada é gratuíta.
En compañía do alcalde, José Manuel López Varela, e dos concelleiros José Ramón Martínez Barbeito, Jesús Souto e Patricia Bello, a directora percorreu a Praza do Concello, o campo da feira de Paiosaco e a área recreativa de Gabenlle, zonas nas que se instalaron novos paneis e indicadores que ofrecen información de calidade aos viaxeiros e lles facilitan a súa visita.
Nos últimos días foron colocados un total de dezaoito paneis de 1,4 metros x 1,4 metros de dimensións en localizacións estratéxicas tanto dos núcleos urbanos como de determinadas parroquias por tratarse de lugares de referencia turística no termo municipal.
O Grupo de Acción Local do Sector Pesqueiro (GALP) da Costa da Morte escolleu o museo do Arquivo da Pesca de Caión para levar a cabo ao longo desta mañá o seminario técnico de museos de temática mariñeira, unha iniciativa dirixida a poñer en valor a Ruta dos Faros e, tamén, a marca turística MarGalaica.
Durante as últimas semanas leváronse a cabo os procedementos de contratación de ambos plans, que suporán un investimento total de 60.000 euros, contándose co apoio da Xunta de Galicia e da Deputación Provincial da Coruña para o seu cofinanciamento.